2012. március 23., péntek

Permetezés mesterfokon :)

Level 6!

Permetezés:

 Gondoltam nem lehet annyira bonyolult, és gondoltam nem tartozik a nehéz kerti munkák, művelet közé. Tévedtem. :-) Szóval majd Én lepermetezem a csonthéjú fákat lemosópermettel...Maradjunk annyiban hogy nem kevés az a 16kg amit az ember a hátán cipel... A lényeg h megcsináltam. :-)


Konyhakert:

Meg tette hatását a sok napsütés. Kibújt a kertben elvetett hónapos retek, vajretek, saláta, spenót.

Már már azt hittem hogy elfagytak, de nem. Szinte óráról órára változik minden ebben a szikrázó napsütésben. 

Új lakók:







Új egyedeket, barátokat szerzett be időközben a párom. Ha ebben a tempóban haladunk tovább nyár végére szereznem kell egy rakás salgo polcot és az egész kert főlé építhetek egy másik kertet. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése