2012. március 11., vasárnap

Köszöntünk mindenkit.Välkommen alla. :-)

Első nap (este).


Szóval rátaláltunk erre a blog lehetőségre... Megtetszett, és azonnal neki láttunk.
Kezdő kertészek vagyunk mind a ketten. De amennyire kezdők annyira lelkesek...
Én személy szerint a konyhakertet néztem ki magamnak, a párommal (Saci) ellentétben aki a virágokért van oda. Na persze neki már van némi tapasztalata e téren... De nem profi. :-) (még):)
Lelkesen ástam fel a kert egy egy részét hogy az egyiket magamévá tegyem, a másikat meg neki ajándékozzam... Szóval az alapok meg vannak fel ásva minden. Mivel nem tartozom a türelmes emberek közé, másnap elmentem bevásároltam mindenféle magot. De tényleg mindenfélét. Jelen álláspont szerint 13 féle magom csírázik a konyha pulton és a szobában. persze HA csírázik. :-) A kertben meg vagy 14-15 féle elültetve. hagyma póréhagyma patisszon zöldborsó retek vajretek fokhagyma... stb. mindenki azt mondta h korai, de bízok benne hogy mire ki csírázik addigra nem lesznek mínuszok. Valakitől azt hallottam hogy a mag nem fagy meg, csak a csíra... Úgyhogy most ezerrel szurkolok... Egyenlőre ennyi, igyekszünk képekkel demonstrálni minden fontosabb mozzanatot...


Az én kertemben legalább már látszik valami :) (Saci)
Törpe, sárga, dísznapraforgó!!

Paradicsom, bab, cékla, almapaprika, cseresznyepaprika, karfiol!

uborka, paprika, fejes káposzta, hegyes erős,vörös káposzta,cseresznye paprika

szerelemvirág,kána,harangláb

tulipán,liliom,jácint

Felirat hozzáadása



tulipán




2 megjegyzés: