2012. március 17., szombat

Palánta, sörkollektor.

Level 5!

Gyönyörű napsütéses nap volt a mai. rengeteg minden történt velünk, és a növényeinkkel is... :-D A nap túlnyomó részépben én személy szerint a sörkollektorral voltam elfoglalva. Sikerült be fejeznem és üzembe is helyeztem. :-D Képek mellékelve.

A kedvesem természetesen semmit nem csinált. Na jó csak vicceltem, egész áldott nap sürgött forgott, csak sajnos nem a konyhában... :-D Átültette a káposztát a karfiolt, és a vörös káposztát. (helyettem) :-)




















De a nap fénypontja a liliomfa ültetése volt...

2 megjegyzés:

  1. Hát ez nem semmi....és tényleg! élőben láttam. Mindenhol palánták...műanyagpohárban, tojástartóban, ládákban, még inkubátorban is.
    Igaz sötét volt már és késő is, de a lényeg látszott....
    És az a kis liliomfa :)
    Tetszett, amit csináltatok.
    D.

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük kedves "DÉ":-) Nagyon igyekszünk. Teljes mértékben igazat adok neked abban hogy a liliomfa a legszebb... :-D Igazából kb 1 hónap mulva lesz gyönyörű a kert... De addig rengeteg unka van még... :-D

    VálaszTörlés